Eurolyga skelbia apie bendradarbiavimą su NFQ – imtasi aistruoliams reikšmingų pokyčių

Eurolyga skelbia apie bendradarbiavimą su NFQ – imtasi aistruoliams reikšmingų pokyčių

„Euroleague Basketball“ vienija jėgas su lietuviška skaitmeninių inovacijų kompanija „NFQ Technologies“, siekdama pagerinti euroleague.net ir EuroLeague.TV vartotojų patirtį visame pasaulyje. Planuojama ilgalaikė partnerystė, o pirmieji technologiniai sprendimai, kurie žiūrovams padės Eurolygos transliacijas rasti lengviau, jau įgyvendinti.



Eurolyga, bendradarbiaudama su NFQ, koncentruojasi į skaitmeninių platformų tobulinimą ir išmanesnį statistinių duomenų panaudojimą – tai ypač svarbu šiuolaikiniam sportui. Ši partnerystė leis dar labiau įtraukti žiūrovus ir užtikrins sklandžią, patogią naršymo patirtį krepšinio fanams visame pasaulyje.

NFQ jau padėjo Eurolygai integruoti pagrindinį transliacijų kanalą EuroLeague.TV tiesiogiai į oficialią Eurolygos svetainę. Tai suteikia krepšinio gerbėjams galimybę patogiai stebėti Eurolygos ir Europos taurės rungtynes neišeinant iš platformos ir dar lengviau rasti mėgstamą turinį.

Pasak įmonės strateginių partnerysčių vadovo Luko Inokaičio, NFQ buvo įkurta Kaune, Lietuvos krepšinio širdyje bei Kauno „Žalgirio“ namuose: „Patys esame aistringi Eurolygos ir Europos taurės gerbėjai, todėl nekantravome suvienyti jėgas ir kartu suteikti išskirtinę patirtį turnyro mėgėjams visame pasaulyje.“


Tarp svarbiausių atnaujinimų – patobulinta statistikos ir turnyrinių lentelių skiltis Eurolygos svetainėje. Krepšinio fanams dabar siūlomos išplėstinės statistikos galimybės, leidžiančios išsamiai analizuoti tiek komandų, tiek atskirų žaidėjų rezultatus. Visi pokyčiai Eurolygos platformose buvo atlikti nestabdant jų veiklos.

„Tikime, kad mūsų sukurti ir įgyvendinti sprendimai ne tik pagerins gerbėjų patirtis naršant, bet ir padidins šio verslo pajamas. Tai dar vienas žingsnis į priekį ir mums – akivaizdus įrodymas, kad NFQ pasitiki tokio kalibro organizacijos kaip „Euroleague Basketball“, – sako L. Inokaitis.

Svetainėje yra ir daugiau pokyčių, pavyzdžiui, didesnis turnyro rėmėjų matomumas. Toliau tobulinamos personalizavimo funkcijos, puslapyje bus galima naršyti devyniomis kalbomis. Planuojama diegti ir daugiau krepšinio gerbėjams svarbių interaktyvių funkcijų, atnaujinti dizainą.

„NFQ yra tikri programinės įrangos ir skaitmeninių technologijų ekspertai, sukaupę daug žinių kuriant programinius sprendimus įvairių sričių įmonėms. Jų ekspertiškumas, drauge su gilia sporto nuovoka ir dėmesiu gerbėjų lūkesčiams, kuria puikų derinį – būtent tai ir leido reikšmingus platformos pokyčius įgyvendinti per gana trumpą laiką“, – teigia Eurolygos krepšinio rinkodaros ir komunikacijos vadovas Alexas Ferreris Kristjanssonas.

Praėjusį sezoną euroleague.net puslapio peržiūrų skaičius išaugo 8 proc. ir pasiekė rekordinį 97,9 mln. žiūrovų skaičių, o EuroLeague.TV prenumeratorių skaičius per šį sezoną išaugo 37 proc. – šiuo pokyčiu Eurolyga užsitikrino savo, kaip lyderiaujančios ir daugiausia krepšinio gerbėjų vienijančios platformos, vardą.

Alfa.lt

Video rekomendacijos: