TOP naujienos
Pasikeitusi LKL pristato naują strateginę kryptį: stiprins LKL TV prekės ženklą
LKL.lt nuotr.
Atsinaujinanti bei vis sparčiau į skaitmeninę erdvę žengianti „Betsafe-LKL“ krepšinio sirgaliams žada dar daugiau vaizdo turinio – tarp lygos strateginių tikslų išsirikiavo ir LKL TV prekės ženklo stiprinimas.
„Norime, kad žiūrovai prie televizijos ekranų prieš rungtynes, per ilgąją pertrauką, ar pasibaigus rungtynėms matytų išskirtinius reportažus. Sieksime būti dar aktyvesni socialinėse medijose bei skirsime papildomą dėmesį LKL TV augimui.
Norint tai įgyvendinti, nusprendėme plėsti lygos komandą ir į kūrybos procesą įtraukti dar daugiau specialistų. Džiaugiuosi, jog dabar galėsime greičiau reaguoti į situacija bei pasiūlyti turinio iš karščiausių rungtynių realiu laiku“, – kalbėjo Žygimantas Surintas, „Betsafe–LKL“ vykdomasis direktorius.
Atsinaujinusią LKL komandą sustiprino iki šiol su įvairiais radijo ir televizijos projektais dirbęs Paulius Vaitiekūnas. Jis užims kūrybos vadovo pareigas.
„Turbūt kiekvienam kūrybininkui patinka nauji iššūkiai, – kalbėjo P. Vaitiekūnas. – Kartu su LKL TV komanda turime didelių tikslų ir norime artėjantį sezoną grįžti stipriai atsinaujinę. Tikiu, kad žiūrovai tą įvertins ir turinį perkelsime į naują kokybinį lygmenį.“
Dėl pandemijos anksčiau nei numatyta praėjusių metų čempionatą baigusi „Betsafe-LKL“ naują sezoną pasitinka su šūkiu #ShowMustGoOn.
„Mūsų pagrindinė žinutė paprasta – krepšinis turi tęstis. Neabejojame, kad krepšinio sirgaliai pasiilgę „Betsafe-LKL“ čempionato, pasiilgę komandų, žadėjų, emocijų, – sakė LKL komunikacijos vadovas Vaidas Leliuga. – Noriu, kad sezono metu tiek televizijos žiūrovai, tiek interneto vartotojai dar labiau įsitrauktų į mūsų kuriamą turinį.
Sezoną pasitinkame su šūkiu „ShowMustGoOn“ ir tikimės, kad po pertraukos sugrįžtantis čempionatas padovanos puikių emocijų.“
Naujasis „Betsafe–LKL“ sezonas startuos rugsėjo 19 dieną, o atidarymo rungtynėse susidurs Vilniaus „Ryto“ ir Utenos „Juventus“ klubai.
LKL.lt