LKF ieško būdų padidinti atributikos pardavimo pajamas

FIBA nuotr.
Stebint išskirtinį kai kurių žiniasklaidos kanalų dėmesį LKF veikloms ir siekiant išvengti klaidingų situacijos interpretavimų, detalizuojame sprendimus priimtus LKF Strateginio valdymo taryboje.
2025 m. kovo 31 dieną vykusiame LKF Strateginio valdymo tarybos (toliau – SVT) posėdyje buvo kalbama apie LKF „Inovacijų centro“ pelningumo mažėjimą ir galimybes padidinti organizacijos pelną, gaunamą iš Lietuvos krepšinio oficialios atributikos pardavimo.
SVT atsakomybė yra LKF plėtros koordinavimas, įskaitant ir komercinę veiklą, o „Inovacijų centras“ būtent tokia veikla ir užsiima – planuoja ir vykdo oficialios Lietuvos rinktinių ir krepšinio atributikos pardavimą.
Jeigu 2023 m. „Inovacijų“ centro grynasis pelnas siekė per 35 tūkst. eurų, 2024 m. jis sumažėjo iki 19 tūkst. eurų.
SVT posėdyje nuspręsta vykdyti konsultacijas su analogiško verslo patirties turinčiomis įmonėmis ir netrukus pradedamos konsultacijos su visą tiekimo grandinę užtikrinančiais subjektais: gamintojais, prekybininkais ir komunikatoriais.
„Vienas pagrindinių LKF kaip organizacijos tikslų yra pajamų iš komercinės veiklos didinimas, kad gautas lėšas galėtume investuoti į Lietuvos krepšinio augimą. Manau, kad atributikos pardavimas yra viena veiklų, kurios pajamos turi potencialo augti, tačiau tam turime į pagalbą pasitelkti profesionalus“, – sako LKF prezidentas Mindaugas Balčiūnas.
UAB „Adikopas Group“ yra esamas LKF rėmėjas ir buvęs Kauno „Žalgirio“ klubo atributikos gamintojas, tiekėjas ir prekybininkas. UAB JBR – Vilniaus „Ryto“ klubo atributikos pardavėjas, o „TV Pirk ir Imk“ – vienintelė Lietuvoje reklamos televizija, kuri pasiūlė išskirtinai didelius nemokamos reklamos kiekius.
„Tariamės su šiomis įmonėmis dėl teisės pardavinėti oficialią Lietuvos krepšinio atributiką. Tam įmonėms bendrai reikalinga maždaug 300–400 tūkst. eurų investicija, todėl šiuo metu vis dar vyksta konsultacijos, ar įmonės galės rasti tokią sumą. Jokios sutartys kol kas nėra pasirašytos.
Pirmosios dvi įmonės yra labai patyrusios būtent atributikos versle, jos gamyboje ir pardavime. „TV Pirk ir Imk“ noras LKF veiklai neatlygintinai skirti reklamos už dešimtis tūkstančių eurų yra sveikintinas ir reikalingas, nes viena iš pagrindinių LKF atributikos menko komercializavimo priežasčių yra viešinimo stoka“, – sako M. Balčiūnas.
SVT posėdyje jos nariai siūlė remtis Lietuvos tautinio olimpinio komiteto ir UAB „Olifėjos“ bendradarbiavimo principu, kuomet LTOK gauna dotaciją, lygią 8 proc. UAB „Olifėjos“ metinės apyvartos sumos.
LKF toliau vykdo konsultacijas su galimais partneriais dėl galimybės parduoti atributikos pardavimo teises. Kol kas galutiniai sprendimai nėra priimti.
LTU.Basketball