TOP naujienos
Degalinių tinklas „Viada“ tapo „Žalgirio“ partneriu Eurolygoje
Viena didžiausių Lietuvos mažmeninės prekybos bendrovių, plačiausią degalinių tinklą šalyje valdanti „Viada LT“ tapo „Žalgirio“ partnere Eurolygoje. Šia partneryste „Viada“ pabrėžia savo įsipareigojimą bendruomenei, pasididžiavimą Lietuva ir bendrą meilę krepšiniui. Šis žingsnis – tai dėmesys visos Lietuvos mylimam krepšinio klubui ir jo sirgaliams.
„Sprendimas bendradarbiauti su „Žalgiriu“ yra mūsų giliai įsišaknijusio įsipareigojimo savo klientams bei bendrų vertybių – patriotizmo, lietuviškumo, pasididžiavimo ir priklausymo bendruomenei – įrodymas. Tai – darni vertybių sąjunga ir duoklė krepšiniui. Didelė vertė yra susitapatinti su vienu stipriausių prekių ženklų Lietuvoje“, – sako „Viada LT“ generalinis direktorius Linas Karlavičius.
Partnerystės tikslas – sukurti šventę klientams
Anot jo, „Viada“ bendradarbiauti su „Žalgiriu“ pasirinko ne dėl papildomo matomumo, bet galvodama apie savo klientus ir jų aistrą krepšiniui.
„Jau dabar esame didžiausio degalinių tinklo Lietuvoje operatoriai ir rikiuojamės tarp dešimties didžiausių šalies mažmeninės prekybos įmonių. Ši dinamiška partnerystė atliepia mūsų rūpestį klientais. Norime sukurti jiems papildomą šventę, kai žaidžia jų komanda“, – sako L.Karlavičius.
Remiantis tyrimais, 8 iš 10 Lietuvos gyventojų domisi krepšiniu, o 78 proc. besidominčių palaiko Kauno „Žalgirį“.
„Džiaugiamės pradėję naują partnerystę su „Viada“. Ne kartą esame deklaravę savo norą dirbti su rinkos lyderiais, tad šis bendradarbiavimas yra geriausias to pavyzdys. Tikimės, kad ši partnerystė augs ir stiprės, o mes kartu sukursime dar daugiau įdomių galimybių krepšinio sirgaliams“, – sako Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Jankūnas.
„Žalgirietiški“ skanėstai krepšinio fanams
Į Eurolygos rungtynes vykstantiems „Žalgirio“ sirgaliams degalinių tinklas ruošia ne vieną staigmeną.
„Sirgalių lauks akcijos degalams, maistui ir gėrimams, taip pat – specialiai šiai progai sukurti išskirtiniai skanėstai krepšinio entuziastams. Siūlysime įsigyti „Žalgirio“ dešrainį, žaliąją latte, pagardintą mėtų sirupu, ir kitus fanams patrauklius, „žalgirietišką“ skonį atliepiančius užkandžius bei gėrimus“, – sako „Viada LT“ generalinis direktorius.
Ruošia didelę staigmeną
L.Karlavičius užsiminė ir apie unikalią patirtį, laukiančią vieno laimingojo „Viada“ kliento.
„Kol kas dar nesinori visko atskleisti, tačiau ruošiame didelę staigmeną – galimybę užsakomuoju skrydžiu skristi į vienerias Kauno „Žalgirio“ Eurolygos rungtynes kartu su krepšinio komanda“, – sako jis.
„Viada“ bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ apima galimybę naudoti Kauno „Žalgirio“ logotipą bei komandos žaidėjų įvaizdį komunikacijoje. Ši sinergija leis degalinių tinklui plėsti savo ryšį su „Žalgiriu“ ir Lietuvos sporto bendruomene.
Zalgiris.lt